E-bülten
Bu yazıyı beğendiniz mi?
Çok Okunanlar
- Bezele karakoluna eylemin ayrıntıları belli oldu
- 9 HPG’linin cenazesi Şemdinli'ye getirildi
- Ey Türk, biraz ürk/Ahmet HAKAN
- HPG: Kayıp 2 asker elimizde değil
- Bitirin artık bu savaşı.../Ahmet Altan
- Bana normal gelmiyor/ Mehmet ALTAN
- Dağlıca’dan daha kritik bir saldırı/Ruşen Çakır
- Bezele karakoluna saldırıda,15 asker öldü 2 asker kayıp
- Kürt karşıtı gösteriler başladı, DTP sağduyuya çağırdı
- Lice katliamından Başbuğ çıktı
Kanada’da 6.5 yıl boyunca 14 bin çocukla yapılan araştırmanın sonuçlarına göre emzirme, çocukların zekâsını geliştiriyor, akademik başarılarını da artırıyor
KANADA’DAKİ McGill Üniversitesi tarafından yapılan araştırma, emzirme ile artan zekâ arasında güçlü bir bağlantı buldu. Emzirme konusunda bugüne kadar yapılan bu en büyük araştırmanın sonuçlarına göre emzirme, çocukların zekâsını geliştiriyor ve akademik başarılarını artırıyor. Dr. Michael Kramer, araştırma sonuçlarının, 6.5 yıldır incelenen 14 bin çocuktan elde edildiğini belirtiyor. Dr. Kramer, çalışmalarının, emzirmenin çocukları daha zeki yaptığına dair bugüne kadar en güçlü kanıtı sağladığına da dikkat çekiyor.
DR. KRAMER ve meslektaşları, Belarus’taki 31 hastane ve klinikte yaptıkları araştırmada denek annelerin yarısından bebekleri yalnızca emzirmelerini istedi. Bu, araştırmacılara, çocuğun bilişsel gelişiminde emzirmenin etkisini ölçme imkânı tanıdı. Bilişsel yetenekleri zekâ testleriyle ölçülen çocukların zekâ seviyeleri oldukça yüksek çıktı
internethaber



Güncel